Marketing
Over online marketing hoor je vanalles en nog wat. Wij houden het liever simpel. Marketing betekent voor ons dat je eerst en vooral de juiste mensen naar je website krijgt en dat die mensen ook actie ondernemen: een offerte aanvragen, een product kopen, een interessant document downloaden of aanmelden op je mailinglijst.
Daarvoor maken wij gebruik van een aantal marketingkanalen:
- SEO
- SEA
- Social
- Nieuwsbrieven
Graag weten hoe we jouw bedrijf visibiliteit geven bij de juiste mensen?
SEO
Internetgebruikers zijn gewend geraakt aan zoeken. Ze weten precies wat ze in het zoekvak van Google moeten invoeren om de beste resultaten te krijgen. Wanneer je als bedrijf of organisatie de intenties van de gebruikers kent en begrijpt, heb je de sleutel tot SEO-succes.
Wil jij graag weten wat de (zoek)intenties zijn van jouw potentiƫle klanten? We achterhalen het graag voor jou en zorgen voor de concrete uitwerking om jouw website naar de hoogste regionen van Google te tillen.
SEA
Waar SEO een langetermijnplan is, ben je met Google advertenties op korte termijn aan een resultaat aan het werken. Onze best presterende klanten combineren hun SEO-inspanningen dan ook met SEA voor een voorspelbare stroom aan leads en sales.
Op ons kan je rekenen voor de analyse, budgetbewaking en de concrete uitwerking van al je advertentiecampagnes. Zowel nationaal als internationaal.
Social
Sociale media zijn vandaag net zo belangrijk geworden als je website zelf. Ben je niet aanwezig op netwerken zoals Facebook, LinkedIn of Instagram? Dan kost je dat ongetwijfeld klanten. Daar moeten we niet over discussiƫren.
Heb je nood aan meer aanwezigheid op sociale media? Wij helpen je graag op strategisch en uitvoerend niveau om een knaller van een social campagne op te zetten!
Nieuwsbrieven
De grootste misvatting over online marketing is misschien wel dat mailings en nieuwsbrieven niet meer werken. Het argument dat je dan hoort is dat mensen 80% van de mails die ze krijgen toch direct verwijderen.
Wij kunnen dat volledig weerleggen. Het komt er gewoon op aan dat jouw mailings en nieuwsbrieven bij die 20% zitten die de mensen wel openen. Als dat lukt, zie je zelfs dat e-mail een van de best converterende marketingkanalen is.
Wat is de uitdaging van nieuwsbrieven? De juiste zaken naar de juiste mensen mailen op het moment dat ze er ook echt op zitten te wachten. Daar helpen we jou graag bij.